Asiakaspalvelu

Miten voisimme parantaa asiakaspalveluanne?

Hoidamme asiakaspalvelun puolestanne

Asiakaspalvelun tehtävänä on tuottaa lisäarvoa yrityksellenne ja asiakkaillenne. Voitte ostaa osan yrityksenne asiakaspalvelusta meiltä. Tai voitte siirtää koko asiakaspalvelunne meille. Voimme esimerkiksi toimia myös yrityksenne palautekanavana, jolloin vastaanotamme reklamaatiot puolestanne. Palautteet kirjataan ja välitetään eteenpäin teille.

Ruuhka-avuksi ylivuotopalvelu

Haluatte vastaanottaa yhteydenotot itse, mutta ette halua puhelinvaihteenne tai myyjienne ohittavan yhtään puhelua. Tarjoamme avuksenne ylivuotopalvelun. Vastaamme yhteydenottoihn ja välitämme ne teille eteenpäin silloin, kun oma henkilöstönne ei ole tavoitettavissa.


© 2017 | FIN Kotimaan Puhelinpalvelut