Tavoitteena asiakaskokemus, jolla on positiivinen vaikutus.
Asiakaspalvelun tehtävänä on tuottaa lisäarvoa yrityksellenne ja asiakkaillenne. Voitte ostaa osan yrityksenne asiakaspalvelusta meiltä. Tai voitte siirtää koko asiakaspalvelunne meille. Voimme esimerkiksi toimia myös yrityksenne palautekanavana, jolloin vastaanotamme reklamaatiot puolestanne. Palautteet kirjataan ja välitetään eteenpäin teille.
Haluatteko vastaanottaa yhteydenotot itse, mutta ette halua puhelinvaihteenne tai myyjienne ohittavan yhtään puhelua? Tarjoamme avuksenne ylivuotopalvelun. Vastaamme yhteydenottoihin ja välitämme ne teille eteenpäin silloin, kun oma henkilöstönne ei ole tavoitettavissa.
‹ Takaisin
Kiinnostuitko?
Ota yhtettä puhelimitse tai sähköpostitse
Mika Turkki
Mob. +358 400 552 522
etunimi.sukunimi@puhelinpalvelut.fi